Kan je als je compeed op je koortslip hebt zoenen?

Ik heb een koortslip & vraag me af als je compeed (zo'n doorzichtig rond ding) op je koortsblaar hebt of je dan wel kan zoenen zonder dat je anderen besmet. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.3K
Kimath
13 jaar geleden
Ik zou het niet riskeren!

Antwoorden (3)

Compeed is voor blaren op voeten en handen. Goed insmeren met antikoortslip balsem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee compeed is zoon doorzichtige rond dingetje die je op je lip kan doen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anyway lijkt mij nou niet t toppunt van 'a snug' met een stukje plastic ertussen. Dus goed vet insmeren en voorlopig maar even aan n oorlel laten sabbelen of zo'n rooie zoen in je nek ofzo. Maarja besmet je 'm en loopt week later het halve schoolplein, incl onderwijzend personeel, rond met zo'n sticker op de lip, heeft je partner iets uit te leggen.
Nee, want je weet niet of ie al zoenend wel blijft zitten. Gewoon niet zoenen tot je lip helemaal genezen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan je dan het herpes virus overdragen