Zou je af kunnen vallen of een strakkere buik kunnen krijgen als je pillen slikt voor je spieren?

pillen voor je spieren in de vorm dat je spieren sterker of sneller groeien dan, en dan wat meer sport?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, zoals jij het zegt in je toevoeging werkt het niet nee, dat kan zelfs gevaarlijk zijn, en ik wil je hier dringend voor waarschuwen.

Het is duidelijk dat het je hier aan ervaring ontbreekt, gezien je vraagstelling.

Wat voor een pillen je het trouwens over als ik zo brutaal mag zijn?

Als jij pillen slikt, om spieren te krijgen, maar je bent bezig met afvallen...is dat 2 dingen tegelijk willen doen, die niet samen gaan (tenzij je een bodybuilder bent en kennis van zaken hebt)

Je moet namelijk geen pillen slikken om je spieren sterker te maken of sneller te laten groeien. Je kan daarvoor beter in de plaats gewoon goed trainen in de sportschool, en kracht oefeningen doen, na de training (voor kan ook) een eiwit shake nemen, dát is waar je spieren mee opbouwt.

Maar als je wilt afvallen, raad ik je dit weer af. Dan zul je toch echt aan de cardio moeten, alhoewel ik adviseer om er bij te blijven fitnessen (licht). Tevens moet je je voeding aanpassen wil je echt resultaat. En dan moet je het ook nog volhouden, om dat resultaat ook te behouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja en nee. Er zijn geen gezonde pillen waar dat mee zou kunnen. Dan zou je anabole steroïden moeten gebruiken.
En dat moet je niet willen, ten eerste word je daar mannelijk van, krijg je haargroei op ongewenste plekken en een zware mannen stem. Ook je emoties veranderen dan enorm in je nadeel, depressies en agressie nemen toe. Dus gewoon lekker gezond sporten en letten op wat je eet is de enige echte remedie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meer spieren is nog niet direct een vlakkere buik. Daarvoor moet het buikvet er ook nog af. :-(