Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik veel moeite moet doen dan begin ik helemaal te jeuken mijn haar en zo wat kan ik eraan doen

ik heb ook puisjes op mijn rug enz. wischien is dat het

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Ik wijt het aan het ontbreken van een partner, of althans de omgang daarmee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je opleiding tot basisarts heb je net niet afgemaakt zie ik. maar ook als cabaretier schort het hier en daar aan ruw talent. serieuze vraag, beetje flauw antwoord MI
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik pretendeer dan ook niet, één van beide te zijn. Maar toch sla ik niet vaak de plank mis!
ik zou zeggen ga naar een dokter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap de vraag eerlijk gezegd niet helemaal. Bedoel je dat je begint te krabben op je hoofd als je iets moeilijk vindt of dat je gewoon veel last heb van jeuk?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meisje17. Als je de vraag niet begrijpt, en wedervragen hebt, kan je dit beter in een reactie zetten, omdat het geen volwaardig antwoord is wat aan de richtlijnen voldoet. Hierdoor kan je een hoop minnetjes krijgen. Kijk voor de richtlijnen van GV op http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing