Als er wordt gezegd 'een mens heeft acht uur slaap nodig' wat bedoelt men dan precies?

Dat je echt 8 uur slaapt of dat je 8 uur in je bed ligt (en dan er bijvoorbeeld een uur over doet om in slaap te vallen en 7 uur echt slaapt)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Per dag heeft een mens 8 uur slaap nodig om de morgen erna weer fris en fruitig te zijn sommige mensen kunnen met minder sommigen hebben meer nodig, maar met 'slapen' bedoelen ze 'oogjes dicht en snaveltjes toe en dan echt slapen' het uur woelen wordt er niet bij mee gerekend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

niet OM 8 uur :)

gemiddeld heeft een mens 8 uur slaap nodig die onafgebroken is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHAHA, ja een soort van stille geheime aanbidder?
weet niet eens waarom hij of zijn mijn minnaar is :)
(zeker 1 met slaapstoornis.... das al 1 raakvlak)
of er word over het woordje GEMIDDELD heen gelezen, en dat kan op zich wél weer wat duidelijkheid verschaffen heel misschien. :)