Kun je controle hebben over waar je dikker wordt?

Als ik dikker wordt, dan is dat alleen te zien aan mijn buik...
Ik zou graag dikker worden aan mijn billen en benen.
Is dat te sturen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee dat is niet of nauwelijks te sturen. Genetisch heb je gewoon meer vetcellen rondom je buik, dus daar zal het ook altijd meer aankomen dan je benen en billen. Wat je kunt doen is door middel van sport en bepaalde oefeningen je been en bilspieren versterken. Deze nemen dan in volume toe. Of je kunt liposculptuur laten uitvoeren. Dan wordt vet uit je buik gehaald en in je billen gespoten. ;)

Op laten vullen

Je kan dit proberen door meer te gaan eten en tegelijkertijd je buikspieren goed te trainen, terwijl je weinig sport bij je benen... Misschien dat dit iets zou uitmaken, maar over het algemeen is dit genetisch bepaald en heb je hier dus weinig invloed op

Krachttraining is het allerbeste. Je buik wordt er platter van en je benen en billen gespierder en dus voller. Af en toe afwisselen met wat cardio en goed op de voeding letten. Verkeerde voeding en onregelmatigheid, kan ook leiden tot een gewichtstoename alleen in de buikstreek.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100