Steek tussen mijn ribben

Ik lig nu ziek in me bed met hoofdpijn en soms voel ik opeens een steek tussen me ribben. Ik heb dit nu twee dagen en als ik iets eet doet het weer een tijdje geen pijn. Weet iemand wat dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk ben je gewoon wat grieperig en gaat het na een paar dagen, en na een paar paracetamollen vanzelf over. Mocht je andere voor jou bekende klachten hebben die maken dat je je ongerust moet voelen over die steken tussen je ribben dan kan je de huisarts waarschuwen. Je geeft wel aan dat na het eten de pijn weg is. Voor mijn gevoel zou dat kunnen duiden op maagklachten maar vanuit hier kan ik dat niet beoordelen.

Beterschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er lopen allerlei spieren tussen je ribben die kunnen opspelen. Misschien wel omdat je nu veel in bed ligt. Probeer eens als je op bent om wat te rekken en te strekken.
Af en toe een steek klikt niet als iets wat gevaarlijk is. Pas als het echt zeer doet, of je voelt je benauwd zou je de dokter kunnen bellen.