Hoe kan ik mijn menstruatie vervroegen?

Ik wil graag met oud en nieuw niet ongesteld zijn. Maar ik heb het uitgerekend en dat is wel zo. Ik ben aan de pil en neem vadaag mijn laatste. Hoe kan ik het een week vervroegen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het gaat mij om de klachten die ik de dagen voor mijn menstruatie heb. Op psychisch gebied voel ik me dan zo ellendig. Met doorslikken blijft dat zo?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan de pil tijdens oud en nieuw zonder problemen doorslikken. Je slaat dan dus gewoon een menstruatie over. Toegevoegd na 58 seconden: lees maar eens: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/32834-de-pil-doorslikken-geen-stopweek-is-het-schadelijk.html

Je kan de pil 1 keer doorslikken. Dus je pauze week overslaan. Dat kan geen kwaad . Ik doe dat ook wel eens als het zo uitkomt met een vakantie.

je kan gewoon met de pil doorgaan dus niet tussendoor stoppen, ik deed het ook wel eens als ik net tijdens de vakantie ongesteld zou zijn

Veel tijd doorbrengen met andere vrouwen die eerder ongesteld zijn.. Schijnt dat door de feromonen die je uitscheidt de cycli zich aan elkaar aanpassen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100