Volgens mij sterven er "jaarlijks" geen mensen in nederland door doping gebruik. Er is wel op internet te vinden dat er jaarlijks duizenden mensen overlijden door doping, over de gehele wereld genomen.

Hier vind je een artikel over een voetballer die is overleden ophet voetbalveld. Dit schijnt wel vaker te gebeuren, en er wordt ook onderzoek gedaan naar doping, maar klaarblijkelijk kunnen ze niks bewijzen, en worden deze "doden" niet bestempeld als zijnde overleden aan de gevolgen van doping.

http://www.medinews.be/full_article/detail.asp?aid=609