Heeft iemand ervaringen met marvelon 50 mbt moodswings? kan deze pil zoiets tijdens PMS verergeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het zijn hormonen dus die kunnen absoluut invloed hebben op je mood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ooit in een heel grijs verleden met de Marvelon en ik werd er helemaal gek van. Overigens heb ik daarna nog een pil geprobeerd, maar dat werkte ook niet.

Mijn mening is dat iedere pil PMS klachten kan verergeren, tenslotte bevatten ze allemaal dezelfde hormonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja iedere pil kan je moodswings verergeren, heb dit ook gehad. Was totaal mezelf niet meer en ben uiteindelijk helemaal gestopt!! Succes