Hoe (niet-)gevaarlijk is wondroos, ik mag mij er momenteel in verheugen.... derhalve mijn verhoogde activiteit ook hier

o ja, geen wipkip-ikea links want die heb ik al gelezen, ik wil praktijk info.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterkte en van harte beterschap!

Het beste antwoord

Ik heb het op mijn voorhoofd gehad. Omdat ik geen hele hoge koorts had hoefde ik niet opgenomen te worden.
Ik kreeg antibioticum en na ongeveer een week was ik ervan af. Wel een klein litteken overgehouden.
Ben er flink ziek van geweest en mijn voorhoofd was enorm opgezwollen.
Het kan gevaarlijk zijn als je het niet behandeld (zeer hoge koorts).
Als je er netjes mee naar de dokter gaat en het goed verzorgt is er volgens mij geen man overboord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het ligt een beetje aan de plaats waar je het hebt.
Het is een streptococcen infectie en onbehandeld kunnen er behoorlijk wat problemen ontstaan.....
Van abces tot sepsis met hoge koorts.
Dus rusten en antibiotica
Als je het een keer gehad hebt kun je het ook sneller weer een keer krijgen dan de gemiddelde Nederlander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wondroos (erysipelas) is een bacteriële infectie (meestal streptococcen)

Je loopt het op en het heeft zijn werking...
Energetisch is het dat je hard bent, een voorbeeldig mens, collega, huisvrouw of wat niet... Je hebt je trots, je bent belangrijk, en je wil dat niet loslaten... allemaal te overdreven... Keer je naar binnen... Je leven moet 180° omdraaien, dat zul je moeten doen... een radicale breuk... een ommezwaai...

Los laten is je devies voorlopig... geen zware lasten meer voorlopig... Transformatie staat aan je deur... Een breuk met het oude...

Dit komt er bij mij door... en dit is alleen voor de vraagsteller, Kempo dus... Hij snapt wat ik bedoel... En tegen anderen zeg ik laat je commentaar, dit antwoord is alleen voor Kempo...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wondroos is geen grap! Ik heb een ervaring van een buurvrouw van me en die is heel, heel ziek geweest. Ze had het aan haar been en icm een slechte doorbloeding was het een heel gedoe om ervan af te komen. Ze heeft een behoorlijke tijd in het ziekenhuis gelezen omdat ze een antibioticum infuus nodig had.
Wat hierboven staat is waar: heb je het ooit gehad, dan is de kans om het opnieuw te krijgen groter.
Beterschap!