waarom heb ik de volgende ochtend altijd een bruin onderlip, als ik de avond ervoor gerookt heb ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent (volgens je vraagstellingen) een sportief persoon, maar je rookt?!?

Antwoorden (6)

Als je niet je tanden poetst voor je naar bed gaat,
dan is dat logisch.
De neerslag van nicotine.

Dat zie je bij rokers ook wel op de vingers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een filter sigaret word de filter ook bruin dat is de nicotine en teer die in de rook zit. En inderdaad bij verstokte rokers zie je dit ook aan de vingers. Ik had dat vroeger met samson shag ben toen over gegaan op een ander merk en dat schelde aanzienlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is een herinnering aan je nicotine. Volgens mij is dat nog kankerverwekkend ook. Goor joh.
's Avonds maar extra je mond schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk blijft er na het roken nicotine achter in jouw mond wat via speeksel jouw mond verlaat als je in zijligging ligt. Dan moet het bij jouw mondhoeken zitten. Als het echt gebeurt in rugligging, dan kan het alleen maar te verklaren zijn dat nicotinedeeltjes met de ademhalingsdamp jouw mond verlaat en neerslaat op jouw onderlip. Een ontspannen bovenlip steekt tov de onderlip iets naar voren waardoor de uitademing jouw mond over de onderlip verlaat. Misschien vergezocht maar voor mij de enig denkbare verklaring. Ik zal verder niet delen met je hoe ik tegen roken aankijk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teveel gerookt en/of tanden niet goed gepoetst? Of gerookt na tanden poetsen?
Zou je aan willen bevelen om ook een goede mondspoeling te gebruiken na het tanden poetsen. En vooral daarna niet meer te roken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waarom, maar ik heb wel een oplossing.
STOP MET DAT VIEZE ROKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!