Hoe komt het dat vet in laagjes, randjes op je lichaam zit? ze noemen het ook wel zwembandjes?

En niet egaal/ gelijkmatig verdeeld? Wat logischer is...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ieuw, die avatar bezorgt mij nachtmerries...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja sorry, het is erg ik weet het. Maar vind het zo'n duidelijk plaatje. Ik ga wel morgen, omdat ik dat al van plan was, nu zeker,. een nieuwe zoeken. vond het al vreemd... want je bent de eerste. Een maan foto, of een mooie bloem of boom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Patriot, je hoeft je plaatje echt niet te veranderen hoor! Ik maakte gewoon een grapje, omdat ik de rillingen krijg van harige spinnen. Maar ik heb vannacht gewoon lekker geslapen hoor ;-). Kies gewoon een plaatje die jij leuk vindt, al is dat een vieze, harige spin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik verander hem wel, het is zo. Ik zoek een mooie boom ja :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het werd een tropische bloem, mooi he! Ik vind hem prachtig, deze blijft! Weet je zo'n spin he, Ben ik echt tegengekomen in costa-rica. hij liep oper het voetpad, en passeerde ons. Heb toen mijn hand ernaast gehouden, als indicatie voor grootte. En er een foto van gemaakt. Hij deed niets. Ze zijn wel lief hoor, alleen beetje spinnerig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je nieuwe avatar is hartstikke mooi!

Antwoorden (2)

Vetophoping rond de buik komt over het algemeen door stress. Bij stress komt er een hormoon vrij de zg. Cortisol en deze bevordert de vetophoping op de buik. Dit komt voor bij mannen van alle leeftijden en bij vrouwen vaak na de menopauze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een klein beetje vet mag of moet daar zelfs zitten om de ingewanden te beschermen maar teveel is weer niet goed en akelig moeilijk te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik weet het, maar de vraag gaat over randen vet. Vet in lagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien komt het omdat daar nu juist een knik zit naar ons onderstel.