ik drink al een paar weken van die weightgainer-shakes, maar heb het idee dat alleen mijn buik dikker word. hoe kan dit en hoe verhelp ik dit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoeveel drink je er per dag? drink je ze met melk (lees vet) of met water?

Het lijkt erop dat je meer calorieen tot je neem, dan dat je verbruikt met trainen. Indien je meerdere shakes per dag neemt, is het raadzaam om daar ook naar te trainen.

De meeste mensen, waaronder ikzelf, drinken deze weightgainers alleen in een bulkperiode, en om de dag een zeer zware krachttraining. (tot uitputting). Hierdoor krijg je meer spiermassa, geen buik.

Dus het hangt helemaal af van je training en wat ik al eerder vroeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is in eerste instantie om aan te komen maar door het trainen/sporten ook te verwerken dus veel bij sporten sowieso zodat je het omzet in spieren of etc.
anderswil ik je pot wel hebben haha!
Trainse.