Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je een tampon makkelijk in krijgen?

ik ben al lang ongesteld en probeer vaak een tampon in te krijgen maar het lukt niet. Ik heb alles al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kan het proberen op een moment dat je sterk seksueel opgewonden bent, of op een moment dat je de sterkste bloedingen hebt. Als je vagina heel vochtig is, is het namelijk véél makkelijker dan als je vagina droog is, omdat het dan veel stroever gaat.
En natuurlijk een zo klein mogelijke tampon nemen, en met inbreng-omhulsel, zoals al genoemd was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan tampons met inbrenghulsels kopen. Dit werkt hartstikke makkelijk en na een tijdje kan je het proberen zonder omhulsel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bijvoorbeeld van Tampax, verkrijgbaar bij supermarkt en drogist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AUW! Daar kan je velletje tussen gaan zitten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe krijg je dat voor elkaar Bessy??????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeh dat heb ik nog nooit gehad, maar met voorzichtig proberen wel het proberen waard denk ik..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een goede tip voor de beginnende tampongebruikster, dat met dat velletje is mij nog nooit overkomen en als jonge meid gebruikte ik die dingen ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roadrunner: onhandigheid? te vlug willen? Ik weet het niet.......
Mij is het wel eens overkomen.....haha
Verder kun je tijdens het inbrengen, blazen, dat zorgt ervoor dat je bekkenbodemspieren zich ontspannen.
probeer het eerst uit zonder dat je een tampon gaat inbrengen, dan leer je het gevoel herkennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het een keer als je (ontspannen) op je bed ligt, op je rug, met je benen iets opgetrokken. Het is belangrijk dat je goed ontspant. Probeer het eerst met de kleinste maat. Neem een goed merk, met een speciaal glad laagje eromheen.
Als je eenmaal de handigheid hebt, kun je het ook doen als je op de wc zit.
succes, het is toch wel erg handig voor zwemmen en sporten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing