Is een penis met een lengte van 26 cm te groot voor geslachtsgemeenschap?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@marco090, je bent in ieder geval niet de enige die er meer over wil weten..
https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1761316
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dikte is ook een dingetje, lengte alleen is niet allesbepalend.
burgos
6 jaar geleden
Die lengte hebben ze alleen in de Efteling hoor.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sorry, maar mijn penis is echt 26 cm lang en ik werk niet in de efteling....ik stel hier een serieuze vraag en dan verwacht ik ook een serieus antwoord.

Het beste antwoord

Nee, geen enkele penis is te groot (of te klein) voor geslachtsgemeenschap. Je moet enkel goed letten op de reactie die een vrouw geeft als je haar penetreert, want als je te hard gaat kan je haar pijn doen.
Zorg dat ze goed vochtig is, dan heb je minder kans dat je haar pijn doet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of als je er een man mee penetreert, ook dan moet je opletten dat je de ander geen pijn doet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk, daar had ik niet aan gedacht.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ter aanvulling van het bovenstaande antwoord:
Het blijft nu eenmaal een feit dat de ene partner beter past dan de ander.
Ook op het gebied van afmetingen van geslachtsorganen! Bronnen:
- Common sense!