ik gebruik de nuvaring, maar heb de laatste tijd tijdens de seks last van pijn, kan het zo zijn dat de nuvaring tegen je blaas of baarmoeder aanstoot?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb de nuvaring al 3 jaar maar heb er nu ineens last van, maar misschien ligt het ook aan lengte van de pik:), ik heb geen vaste relatie, dus wel af en toe wisselende contacten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Zelf gebruik ik ook al ruim 1 jaar de nuvaring. Mijn partner en ik vinden het beiden niet prettig met vrijen, dus heb ik besloten deze uit te doen.

Maar let op, je mag deze max. 3 uur eruit hebben gehad.

Ik denk indd dat deze dan tegen de baarmoeder aankomt waardoor dat een pijnlijk gevoel geeft.