Ben je verslaafd?

Zo ja, waaraan?

en waarom?
en wil je afkicken
of vind je het prima zo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ja aan internetten. ja en ik stop n
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 maar nu lees je deze reactie niet meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (19)

Ja aan sigaretten en eten, ik rook elke avond 1 jointje maar dat kan ik makkeijk laten (alleen dat doe ik niet ;-) )

Toegevoegd op 24-06-2009 17:04:10
sorry en nee ik heb nu nog niet de behoefte om te stoppen. En vooral niet om te stoppen met roken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha kenmerkend voor een verslaving :''ik rook elke avond 1 jointje maar dat kan ik makkeijk laten ''...dat zei ik ook altijd tegen mezelf..ben nu btw 2 en een half jaar clean). (niet van de wiet hoor, maja een verslaving is een verslaving...of het nou drop, hash, weed, of drank is...
Nee, ik ben niet verslaafd.

Ik kan overal zo mee stoppen, behalve met menselijk contact, maar dat lijkt me eerder een gezond verschijnsel dan een verslaving.
Ik zou makkelijk kunnen stoppen met GV'en, chocolade eten en voetbal, maar het neemt geen ongezonde proporties aan en ik vind het heel erg leuk/lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
datt houtk lkkrr vo vooor mezulf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee absoluut niet, ik verkeer in de ontkenningfase.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet meer , wel geweest , 2 en een half jaar clean......wil het nooit meer meemaken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GOOD FOR YOU - +1000, als het zou kunnen. Idem, alleen ben ik net 1 jaar clean.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook good for you dan...good for us..;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets om trots op te zijn!! +1 erbij van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou dank je wel....;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Erg knap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je..niet alle eer gaat naar mij..een club goeie mensen om mij heen was een must,.....
Ik ben verslaafd aan mijn werk. Ik vind er helemaal niks meer aan en ga vrijwel iedere dag met nog meer tegenzin naar mijn werk. Maak weken van meer dan 60 uur en ben het zat. Ik zou graag veel minder gaan doen, maar heb uiteindelijk alles aan mijzelf te danken. Heb mezelf naar een vrijwel onvervangbare positie toegewerkt, waardoor alles en iedereen afhankelijk van mij is en ik nooit weg kan of iets minder aan kan doen.
Wees dus gewaarschuwd allemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat voor werk doe je dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werk in een gespecialiseerde sector van het transport.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar je kunt er elk moment mee stoppen, nietwaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dat zou willen wel, maar doordat ik me gespecialiseerd heb, heb ik me daardoor ook een bepaalde vorm van leven kunnen permiteren waar ik eigenlijk ook niet meer zonder kan (of wil)
Aan chocolade... omdat het zo lekker is! En stoppen zal ik nooit, maar beperken wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik rook. En vind het allemaal wel prima zo...

En tegen die tijd dat iemand mij de garantie geeft dat als ik stop niet in 6 weken 20 kilo aan kom dan wil ik best stoppen met roken...

En nee. Ik heb in die bewuste 6 weken amper geld gehad om snoep e.d. te kopen. Dus kom niet aan met dergelijke b*llsh*t reacties op dit antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Aan roken. Zou wel willen stoppen maar wil niet dik worden.
- Aan slapen met de radio aan. Heb ik geen problemen mee (en mijn man ook niet, als ik maar met een oortje luister).
- Aan mijn Macbookje, internet en mailen. Vind ik prima.
- Aan een wijntje onder het koken. Mag van mij ook blijven.
Verder ga ik maar niet, want ik vind de lijst al redelijk lang!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roken, koffie, sex en geld.

Jammer genoeg zijn er maar twee in overvloede verkrijgbaar in de winkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roken en sex. En roken na sex is helemaal geweldig :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roken en aan Labello's. Dat schijnt ook een verslaving te zijn..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, aan chocolade en aan mijn vriendje.... En aan twitter en Hyves....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor ik ben niet verslaafd, ik heb geen problemen met GV...

IK, afkicken nee hoor aub niet... Ik vind het prima...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL! +1. Je bent duidelijk in de ontkenningsfase...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie ik? Nee hoor... echt niet...
jazeker..
ik kan echt niet zonder slaap... als ik een dag zonder slaap moet, raak ik in paniek en zou dan wel een moord kunnen begaan voor een uurtje slaap... wee degene die me stoort als ik slaap aan het scoren ben...

en ik wil ook niet eens afkikken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed. Ik denk dat wel meer mensen deze verslaving hebben. Ik wel in ieder geval. +1
Ik ben verslaafd aan chocolade en seks. Beide omdat het lekker is en een rustgevend gevoel geeft.
Ik hoef niet af te kicken. Ik minder de chocolade en meerder de seks en dan is heb ik een redelijk gezond evenwicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor je eerlijkheid...
ben nergens verslaafd aan wil wel veel dingen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, aan twitter, omdat ik het leuk vind, iig het trekt me gewoon, en ik hoef er niet vanaf te kicken.. behalve nu in de vakantie dan..
En verder aan GV en msn en hyves, dat soort dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan mijn partner! Nee, ik wil niet afkicken maar juist nog meer..
:-)