Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bult op voet operatie?

ik heb links naast mijn kleine teen (waar die begint) een buld, die doet soms heel veel pijn soms kan ie er weken zitten zonder dat er wat is.
ik vind het een vreselijk gezicht, je ziet wel eens omaatjes met dit verschijnsel. mijn huisarts heeft gezegt dat daar na de bevalling maar in gesneden moest worden.
ik krijg her ook naast mijn grote teen.
is dat nou nodig en kan het ook anders?
PS(dit is niet mijn voet ;-P)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
976

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb ooit een knobbel op mijn wreef gehad en weg laten halen. Sindsdien heb ik in één van mijn tenen geen gevoel meer. Blijkbaar hebben ze iets geraakt wat niet de bedoeling was.
Nu is dat al heel lang geleden en de techniek van toen kun je niet vergelijken met nu, maar achteraf heb ik er spijt van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meer dan de helft van de vrouwen in Nederland heeft
een vergroeiing van de grote teen. Deze vergroeiing
is normaal gesproken te wijten is aan het dragen van
nauwe, te krappe schoenen en hoge hakken.
De medische term is Hallux valgus.
Lees het volgende PDFje en je weet er alles van.,,
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Mijn dokter zegt: een klap met een hamer op geven , dan
springt het weefsel open.Operatie helpt niet.Het is een uitstulping van spierweefsel vocht. Dat komt steeds weer terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem. 3 Weken vakantie aan het strand (zonder schoeisel) zorgen er voor dat ik weer een jaar kan overleven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding