volgens mij is dat niet perse zo.

Het is mogelijk een beetje een vies praatje maar ik zie regelmatig wat er daaruit wordt geproduceerd.

Een kind van 1,30 m kan ontlasting produceren die wat betreft lengte en breedte (sorry dat ik zo plastisch moet zijn) bij volwassen mensen niet zou misstaan. Dat verbaast mij dan ook wel, maar het komt er ook met gemak uit, dus....
amigo
13 jaar geleden
Merkwaardige vraag. Er zal vast enige samenhang bestaan tussen lichaamsbouw en de grootte van je anus. Maar dat zal geen grote verschillen veroorzaken. Een dikke man hoeft immers ook niet groot geschapen te zijn qua penis...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Ook hier bevestigen uitzonderingen de regel. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ron_Jeremy
Nee, geloof ik niet. Je bent zoals je bent. De ene heeft dit wat groter en de ander dat. Je hebt ook kleine meisjes met een giga voorkomen of grote kerels met wat kleinere onderdelen :)Die anus, ik heb het nooit zo bestudeerd :), maar ik geloof dat het altijd wel oké is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee die zijn niet inherent aan elkaar.
Er zijn "kleine" mensjes die een grotere anus hebben dan "grotere" mensen. (ik bedoel qua formaat en dus niet kinderen en volwassenen)
Net zoals niet iedere grote man een grote "man" heeft en iedere grote vrouw een grote "doos" of andersom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het volgens mij niet per definitie over een menselijk lichaam. In dat geval is mijn antwoord nee.
Een geit heeft bijvoorbeeld vergeleken bij de lichaamsomvang een grote anus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De anus is een kringspier en die kan uitrekken als er iets doorheen moet. Een kind die een verstopping heeft kan op den duur wel een keutel produceren zo dik als een kinderarmpje. Een grote kerel met diarree hoeft zijn kringspier niet zo uit te zetten en heeft op dat moment een kleine anus. Over het algemeen is bij iedereen de anus gesloten en dus even groot.