Wat is het beste middel dat jij (dames!) hebt gebruikt in de overgang ?

Vooral tegen opvliegers.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb verschillende alternatieve middelen gebruikt, maar niets hielp. Daarom laat ik de natuur zijn gang maar gaan, je zal er toch doorheen moeten. En uiteindelijk zullen de overgangsverschijnselen toch wel minder worden dan voorheen. Dat merk ik nu al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit er nu drie jaar in, heb maar een waaiertje gekocht....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik ik ook werkt goed, ik zit er nu vijf jaar in.
Sterkte!!

Andere antwoorden (3)

Famosan werkt bij mij afdoende
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soja producten gebruiken..helpt echt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik al soya producten elke dag. Bedankt voor je reactie.
Dag Loes,

Ik gebruik Promensil (Rode klaver) Famomsan kan ik niet tegen, soja produkten ook niet, maar de rode klaver helpt echt goed bij mij.