Welke ziekte heb ik wanneer ik slechts één nacht overgeef?

Hoi, ik ben niet snel echt ziek maar heb een paar keer per jaar dat ik 1 nacht héél misselijk ben (veel zure oprispingen) heet en dan weer koud maar niet echt koorts.. en overgeven. Vorige nacht had ik dit ook weer.. Ben nu wel zwanger en heb wel vaker zure oprispingen maar niet zoals vannacht. Heb eerder ook al dezelfde symptomen dus lijkt me niet van de zwangerschap te zijn. Voor we gingen slapen niks aan de hand en tegen half 3 's nachts helemaal ziek. Een paar uur later was het ook weer door en vandaag eigenlijk nog amper iets gemerkt. Vraag me af wat er met me scheelt? Heb niks speciaals of laat gegeten en voor buikgriep lijkt het me te kort duren? Heb geen hoofdpijn of zo enkel mijn maag. Voelt wel alsof alles van een paar dagen er in een paar uur uit moet.. Wat heb ik toch?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

We zijn geen dokter dus je zal toch echt naar een dokter moeten gaan. Wat ideeen;
Galstenen, nierstenen, overgevoeligheid voor voedsel product, geprikkelde maag of darm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overgeven kan verschillende dingen betekenen. Meestal duidt dit op een een maaginfectie door een virus of een bacterie. Als je overgeeft, dan doet je lichaam dit meestal om lichaamsvreemde stoffen kwijt te raken. Meestal zal je je na te hebben overgegeven een stuk beter voelen, omdat een groot deel van de indringers uit je lichaam is.