Gewoon puur uitziekenn en doe wat jij het lekkerste vind, een kopje thee vind ik altijd wel lekker maar dat licht eraan wat jij dan lekker vind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je weini aan doen, gewoon uitzieken. Veel drinken is belangrijk en warm genoeg kleden ook, misschien kan je wat lekkere kippensoep maken. Ook genoeg eten natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UItzieken en een paracetamol nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Paracetamol of ibuprofen nemen om de koorts te verlagen en verder afwachten. Als je in Nederland woont zijn beide producten te koop bij de drogist zoals o.a. het kruidvat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe helemaal niets. Koorts is een volkomen natuurlijke reactie van het lichaam om ziektekiemen onschadelijk te maken. Waarom zou je dat proces tegengaan?

Maar, wat je wel moet doen is nagaan waar die koorts vandaan komt. Heb je een reden om je zorgen te maken, bijvoorbeeld als je signalen van je lichaam niet vertrouwt, dan is het verstandig om met de huisarts te overleggen. Over enkel wat temperatuursverhoging hoef je je geen zorgen te maken, zeker als je weet dat de oorzaak een simpele luchtweginfectie of iets dergelijks is. Maar als je het niet vertrouwt, zeker bij een klein kind, dan moet je de huisarts raadplegen.