Weet iemand wat voor bultje dit is ?

Mijn dochter heeft dit bultjes sinds september word nu langzaam groter , nu zo groot als tussen mijn vingers met een hard bultje in het midden , voelt een beetje ovaal achtig

Picture for question
1.2K
Ritsuka
een jaar geleden
Ga naar de huisarte
ronron1212
een jaar geleden
Vanaf september de huisarts nog niet kunnen vinden?
Bootjee97
een jaar geleden
6 april heeft ze een echo , in december bij de huisarts geweest geweest toen zei de dokter een insectenbeet. Gister weer geweest en zelfde dokter ziet dat het gegroeid is , hij nam zijn diagnose terug en heeft ons doorgestuurd naar de kinderarts. Omdat ik me nu zorgen maak stelde ik mijn vraag hier om te kijken of iemand iets soortgelijks heeft gehad zodat ik met minder zorgen de echo af kan wachten
Ritsuka
een jaar geleden
Goed om te horen dat ze binnenkort extra onderzoek krijgt
Summo
een jaar geleden
Ik begrijp je zorgen, maar ik vraag me af of je er verstandig aan doet je "zorgen" afhankelijk te maken van totale onbekenden. Als iemand hier een horrorverhaal post, maak je je verschrikkelijk zorgen (hopelijk om niks) en andersom is ook vervelend. Verder: als je huisarts zonder verder onderzoek niet kan zeggen wat het is, kan iemand dat op basis van 1 foto wel?

Geef als eerste antwoord