Hoe kom ik snel en gemakkelijk van jeukende voeten af?

Het is geen voetschimmel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe weet je dat het geen schimmel is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had gelezen dat voetschimmel tussen de tenen zit, en ik heb niks tussen de tenen of dergelijks

Het beste antwoord

Misschien draag je sokken van synthetisch materiaal. Dat kan jeuk en irritatie veroorzaken doordat die stof niet voldoende ademt en je transpiratie vasthoudt. Draag sokken van katoen en gebruik geen wasverzachter of wasmiddel met veel parfum erin, want ook die middelen kunnen allergische reacties oproepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Door je voeten goed af te drogen na t douchen en je sokken te strijken en als dat niet helpt even langs de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb vroeger voetschimmel gehad, als ik er dan veel last van had was een tijdelijke oplossing: voeten in koud water stoppen dan heb je er de komende paar uur geen last meer van ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet, ik heb het zelf ook, in ieder geval jeukende tenen. Ik loop er nu al bijna 10 jaar mee en heb in het begin vrij vel geprobeerd om het beter te maken, maar ik laat het nu voor lief. het beste is om er gewoon niet aan te denken, dan voel je het ook niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krabben :)