Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wordt soms huilend wakker, terwijl ik niet kan herrinneren dat ik naar of emtioneel gedroomd heb. Weet iemand hoe dit komt?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
831

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, raar is dat hè? Moet de dag nog beginnen en dan ben je al in tranen...

Goed dat je wakker werd, want het was niet leuk wat je emotioneel aan het verwerken was/wat je droomde. Bewust of onbewust. Maar het is echt omdat je verdrietig was om iets wat je in je slaap meemaakte/verwerkte. Het komt wel vaker voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind het wel raar hoor aan de ene kant wil je niet weten maar andere kant ben ik wel nieuwsgierig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk wil je het weten. Als je het nog niet helemaal verwerkt hebt komt een deel van die droom misschien nog wel een keer terug. Maar vaak is het zo dat je je niets meer kunt herinneren. helaas....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hartstikke bedankt voor je antwoord :)

Andere antwoorden (3)

Helaas kun je vaak je dromen niet herinneren. Dus ook je nare dromen kun je je vaak niet meer herinneren. Maar als je wakker wordt, kunnen de tranen ervan en het nare gevoel nog wel in je lichaam aanwezig zijn. Misschien juist wel fijn dat je je ze niet kunt herinneren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt wrsch emoties verwerkt die onlangs hebben plaats gevonden. Vaak ga je hierdoor dromen (al dan niet leuk). Helaas (of gelukkig) herinner je jezelf vaak niet wat je gedroomd hebt. Is niet raar, komt vaak voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook wel eens echt kut
Maar dan zijn je bijholte's te vok echt stom !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding