ik zou er met je ouders over praten. misschien is gewoon jongens kleding en kort haar wel genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je haar kortknippen en jongenskleding aan zijn natuurlijk de dingen aan de buitenkant, als je dit echt graag wilt zou ik er als ik jou was toch eens met je ouders over praten! Wellicht hebben ze het al eens aan je gemerkt (als ze je goed kennen) en komt het niet als een verassing!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee als het een verassing is is de verrassing eraf !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zal het vast niet willen om iemand de verrassen!
Dat is heftig als je het gevoel hebt in het verkeerde lichaam te zitten.

Praten met je ouders, naar de huisarts, doorverwijzen naar en psychiater, doorverwijzing naar een gender instituut. Dat is een lange weg, van jaáááren. Maar als je het zelf zo voelt ga je ervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou alle voordelen van een meisje zijn opnoemen. En alle nadelen bedenken van een meisje of de voordelen van een jongen. Eigenlijk zou ik dàt doen. Want het lijkt mij niet zo gemakkelijk om een jongen te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je denkt dat je het zo toch nog volhoudt zou ik het zo lang mogelijk aanzien.

Ik heb ALTIJD een jongen willen zijn, droeg ook altijd jongenskleding, had een hekel aan meisjes speelgoed, en wilde het liefst heel stoer zijn. Ik vond het ook heel naar dat ik een echt meisjes uiterlijk kreeg (al die rondingen ed, toen was er helaas niet veel jongensachtigs aan).

Ik vond ook altijd dat jongens meer konden en mochten.

Het was bij mij echter wel zo dat ik nooit echt iets van een operatie heb overwogen, ik ben ook relatief klein en daar kunnen ze natuurlijk niks aan doen en toen dacht ik, ook als jongen wordt het ook niks.

Heel gelukkig voor mij heb ik na heel lange tijd toch volledig vrede gevonden in mijn vrouwenrol, AL blijf ik het leuk vinden om soms stoer te doen en dingen die voor vrouwen niet ZO normaal zijn, zoals klussen in huis..

Het zou dus nog kunnen veranderen voor je, hopelijk heb je wat steun aan dit verhaal.
amigo
13 jaar geleden
een jongen is en blijft een jongen
een meisje blijft een meisie
wat er ook beweerd wordt, blijf jezelf en kijk niet naar wat anderen je opdringen,