Ja, ik zou graag Floortje Dessing willen zijn. Op vakantie gaan als beroep... Heerlijk, ik kan niet wachten, waar mag ik tekenen?

In alle overige gevallen... nee, dat hoeft van mij niet zo nodig. Ik ga liever gewoon ongestoord over de straat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Nee - dan kan je niet meer rustig winkelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, maar dan wel een prins ofzo.
Je bent van alle gemakken voorzien, hoeft geen flikker uit te voeren en je krijgt gemakkelijk alles klaargespeeld.

Maar ik zou nooit van me leven een topper willen zijn of iets dergelijks.

Toegevoegd op 19-06-2009 12:26:56
Maar ik ben ook best tevreden met wie ik nu ben hoor.. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik wil graag mijn privacy behouden, en dat is lastig als BN'er.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou Wesley Snijder wel willen zijn. De reden woont/woonde in Volendam...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga ik wel met Yolante samenwonen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, ik heb weer wat nieuws gemist de laatste tijd, denk ik...
Ben al een BL'er en dat vind ik soms irritant genoeg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is een BL'er?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bekende Limburger:P
My god, nooit, ik zou gek worden. Joop van Tellingen achter je in de bosjes als je tovallig een keertje met een goede vriend loopt ofzo, nee, laat mij maar lekker gewoon onbekend zijn....!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want dan moet je overal naartoe. Je krijgt immers overal vrijkaartjes voor. En dan moet je je druk maken over je kleding, je moet immers op de foto of gefilmd worden en dan elke week al die bladen lezen om te kijken of je daar wel instaat. En je moet meedoen met al die baggerprogramma's op tv.
Nee, zo zielig zou ik nooit willen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, alsjeblieft niet, dan kun je niets meer... Dan kun je niets meer zeggen... Kijk maar naar Willem Alexander, wat kan hij nu zeggen, toch bijna niets en de vrijheden, die heeft hij alleen als hij het land uit is en dan nog maar amper...

Nee laat deze beker maar aan mij voorbij gaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, hoe Bekend? Jah, ik ben wel eerlijk genoeg om te zeggen dat ik ijdel genoeg ben BN'er te willen zijn. Je kunt dit op veel manieren worden, maar mensen waar ik bijvoorbeeld respect voor heb, zijn Clarence Seedorf (wel eens van gehoord? Jah, BN'er) en andere BN'ers die zich met hun inkomsten en invloeden door het BN'er zijn inzetten voor verbeteringen.

Toegevoegd op 19-06-2009 12:54:04
Oh, en ja daar zitten ook mindere kanten aan, maar waar niet aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Omdat ik tevreden ben met mezelf, dus niemand anders wil zijn en erg gesteld ben op mijn privacy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja - Omdat ik dan vermoedelijk meer te besteden heb
Nee - Toch maar niet, omdat je niet meer ongemerkt over straat kan en moet procederen tegen roddelblaadjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dan zou ik Nikki willen zijn.... Lijkt me heerlijk om zo te kunnen zingen...... En dat ik niet meer normaal over straat zou kunnen neem ik op de koop toe......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en dan een tv-precentatrice of radioDJ. Vooral omdat het me leuk werk lijkt. (en als je bij de radio werkt word je niet zo heel snel herkent, hoewel herkenninge me ook wel leuk lijkt, voor een week dan)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog niet voor alle goud van de wereld. Hoe anoniemer hoe beter. Moet er niet aan denken dat ik me niet meer vrij zou kunnen bewegen. Terrasje pikken, winkelen, wandelingetje maken, boodchappen doen, zwemmen in zee, enz.enz. Als ik bij al deze dagelijkse dingen gehinderd zou worden door fotografen en journalisten ... pffff, dan zou mijn leven een stuk minder leuk zijn. En de dikke bankrekening die meestal samengaat met het beroemd zijn, laat ik dan maar voor lief. Uit een ijzeren kraan komt hetzelfde water als uit een gouden kraan. En over een houten vloer loop je hetzelfde als over een marmeren vloer. Waar ik maar mee wil zeggen dat ik rijk genoeg ben. En genoeg is genoeg. Nóg meer hieft niet van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, lijkt me wel leuk maar niet een héle bekende zoals al die mega bekende presentatrice's zoals Katja Schuurman etc.
Een BN'er die goed verdiend, en heel af en toe herkend word, maar niet de hele dag.