Wat zijn de factoren die invloed hebben op het figuur van een vrouw?

Ik bedoel niet dik of dun.. maar sommige vrouwen hebben een zandloperfiguur, andere vrouwen juist in verhouding smalle heupen.
Wat veroorzaakt deze verschillen en kan je daar zelf invloed op uitoefenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

je bouw maakt het verschil.
dit is erfelijk bepaald.

je kan het met oefeningen anders doen lijken door bepaalde spiergroepen meer te ontwikkelen, of met kleding bepaalde dingen accentueren of juist camoufleren.

en natuurlijk is er ook nog de plastisch chirurg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je genen, daar ligt werkelijk alles opgeslagen op het gebied van uiterlijk en gedrag van jouw lichaam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ohja.
De vrouwlijke hormonen, deze ontwikkelen zich het meest als de vrouw in de puberteit zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is genetisch bepaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk wordt het figuur van de vrouw (of ook van de man) voor een groot deel genetisch bepaald. Er zijn echter ook andere factoren die een rol spelen. Door bepaalde spiergroepen (extra) te trainen kan je binnen zekere grenzen het figuur beinvloeden. Als je te veel eet voor je hoeveelheid beweging krijg je vanzelf een appel-figuur. Omgekeerd kan ook natuurlijk - als je mager bent krijg je makkelijker een zandloper-figuur. Of het gewenste figuur haalbaar is dat kan je alleen zelf bepalen... Probeer je niet te vergelijken met gefotoshopte modellen uit de bladen - dat is een onhaalbaar ideaal, en je zal er alleen maar ongelukkiger door worden....