Het is haast onmogelijk om met een Kapotte Heup nog te kunnen lopen.
meestal nemen zulke mensen een kunstheup om toch nog te kunnen lopen.

Voor pubers is het heel gevaarlijk.
Wanneer zij eenmaal hun heup breken of kapot krijgen kunnen ze niet meer lopen.

Een heup bestaat uit 3 botten; Het zitbeen, Het darmbeen en het Schaambeen. in de Puberteit groeien deze botten aan elkaar. als een puber tijdens dit proces zijn heup breekt of kapot krijgt komt het ook niet meer goed met de ''aan elkaar gegroeiende'' botten.

Voor volwassenen is het ook gevaarlijk.
Alleen het Zitbeen, het Darmbeen en het Schaambeen zijn dan al aan elkaar gegroeid.
Zij kunnen nog een kunstheup krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

'kapot' is zo'n relatief begrip. Het hangt er natuurlijk van af in hoeverre de heup kapot is. Doorlopen met een versleten heup gaat vaak gepaard met pijn die, als er niets aan gedaan wordt, alleen maar erger wordt. Daarnaast geneest de heup niet door door te lopen, integendeel zelfs.
Dus om antwoord te geven op de vraag: Doorlopen is alleen mogelijk als je je pijngrens steeds verlegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zal je niet minnen ;)
Als het al mogenlijk is als de pijnbarierre is doorbroken om er mee te lopen lijkt het mij uiterst onverantwoord om hier mee door te lopen. Uiteindelijk stel je je heup bloot aan meer beschadiging.
Niet doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt geen kapotte heup maar een versleten heup en je kunt erop doorlopen omdat het in beginstadium met een beetje pijn begint bv het opstaan en even later ben je weer pijnvrij maar na verloop van tijd dan wordt die pijn steeds erger maar je gaat er ook steeds meer aan die pijn wennen totdat het zo erg wordt dat je medicijnen krijgt van de huisarts . en pas op oude leeftijd krijg je dan pas een kunstheup . Maar op jonge leeftijd krijg je vrijwel nooit een kunstheup omdat die maar een aantal jaren meegaan en dan is die kunstheup weer aan vervanging toe . Het probleem is dat die maar enkele keren vervangen kan worden .