Hoeveel koolhydraten en calorieën mag je binnenkrijgen als je op gewicht wilt blijven?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K
Ritsuka
6 jaar geleden
ligt aan o.a.:
leeftijd
lengte
gewicht
geslacht
conditie
spiermassa
activiteit
stressniveau
hoeveelheid slaap
wel of geen diabeet
Cryofiel
6 jaar geleden
Yep! Klopt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het calorieën tellen is inmiddels achterhaald. Voor een stabiel gewicht is het belangrijk om te zorgen voor een stabiele bloedsuikerspiegel. Bij teveel schommelingen raken je hormonen uit evenwicht en ga je vet opslaan. Het beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elke maaltijd. Bij een evenwichtig voedingspatroon voel je je verzadigd bij een bepaalde hoeveelheid, zonder dat je calorieën hoeft te tellen.

Het beste antwoord

Daar kun je niet zomaar een antwoord op geven, dat hangt nl. van je leefstijl af. Als je veel sport kun je meer eten en toch op gewicht blijven dan wanneer je de hele dag alleen maar op je stoel zit.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Cryofiel
6 jaar geleden
Klopt!