kan zwart haar echt in een nacht grijs worden?

Er gaat een gerucht dat het mogelijk is dat mensen in één nacht grijs worden. Meestal gebeurt dit na een traumatische ervaring. Ik wil graag weten of dit een broodje aap verhaal is ja of nee.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja dat kan echt.....vooral bij de slapen is het in één nacht grijs! De rest komt er langzaam bij! Dit ontstaat door een trauma! Mijn moeder heeft het gehad op haar 23e toen mijn vader overleed en zij dus alleen achterbleef met een kindje van 6 maanden.

Lijkt me sterk. Heb het ook wel eens horen zeggen, maar ben nog nooit iemand tegengekomen die dit overkomen is.

Dat lijkt mij niet mogelijk. Misschien een paar maar niet allemaal.

1 zwarte haar zou in 1 nacht wel zwart kunnen worden, het hangt er vanaf hoe lang je slaat. maar alle haren nooit

Ja dat kan. Mijn oma is van de 1 op de andere dag spierwit geworden toen haar dochtertje (toen een jaar of 4)voor haar ogen onder de melkwagen kwam en in overleed. Ze was toen in de 30 en is de rest van haar leven spierwit gebleven.

Ja! In mijn familie heb ik dat meegemaakt! Een vader werd geconfronteerd met z'n zeer ernstig gewond kind. Zijn zwarte haar was binnen 24 uur grijs geworden....

Ja, het is een broodje aap verhaal. Haar is dood weefsel dat niet van kleur kan veranderen uit zichzelf (wel met verf, natuurlijk..).

Bronnen:
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?s...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100