Het merk Jessica heeft speciale vijlen, serums en topcoats voor splijtende nagels. Ik gebruik het ook, maar het resultaat is wisselend. Als het weer gaat vriezen, houd ik het ook niet meer bij. Gelukkig splijten ze inmiddels niet meer tot in de nagelriem.

Scheelt een hoop bloed op mijn spullen, en doet een heleboel minder pijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de kruidvat of trekplijster, vragen naar nagelverzorgende nagellak! Ik heb laatst eentje gekocht die ze verzorgt met almond oil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
biergist pillen zijn daar goed voor moet je wel even een poosje gebruiken voor het werkt