Wat maakt je droevig gestemd ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als de mensen om me heen, waar ik om geef of van hou, het moeilijk hebben op welk gebied dan ook. En als mensen sterven op een veel te jonge leeftijd of mensen die niets bespaard blijft... (noem 1 voorbeeld; iemand die op haar 15e leukemie kreeg, beenmergtransplantatie kreeg van haar broertje, dit sloeg aan, paar jaar later werd ze doof, daarna kreeg ze borstkanker, toen een hersentumor en gisteren hoorde ik dat de hersentumor weer terug is... Dan snap ik echt helemaal niks meer van deze wereld....

Kinderen die ongeneeslijk ziek zijn.

Tegenslagen; als iets niet gaat zoals ik dat graag zou willen. Ook al wordt ik hier niet altijd droevig van, in veel gevallen wel.

Dit soort vragen... Nee grapje hoor;-) Vooral die reclames van IFAW of andere organisaties die wat aan dierenleed pogen te doen, en dat dan proberen te bereiken door de meest afschuwlijke beelden voor te schotelen. Ik klik dan snel weg.

En hele hoop huiswerk op een mijn bureau en een stralende zon in de tuin...

Mensen- en dierenleed, en nog droeviger wanneer ik me ga verplaatsen en invoelen...

het niet willen begrijpen van elkaar, respectloze of hatelijke benadering! Om over lichamelijk geweld nog maar niet te spreken.

Dat ik 7 jaar met de meest foute man getrouwd ben geweest....

Als ik het geluk verlies, dan stemt me dat droevig... Maar dat duurt nooit lang, als het al gebeurt...

Onzeker voelen, ruzie en als een ander verdrietig is

Als mijn dierbare pijn hebben. Maar ik word ook wel eens om een onverklaarbare reden droevig wakker. Gelukkig minder vaak dan opgewekt overigens.

Ergens op verheugd hebben en het dan toch niet mogen/doen..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100