Als de mensen om me heen, waar ik om geef of van hou, het moeilijk hebben op welk gebied dan ook. En als mensen sterven op een veel te jonge leeftijd of mensen die niets bespaard blijft... (noem 1 voorbeeld; iemand die op haar 15e leukemie kreeg, beenmergtransplantatie kreeg van haar broertje, dit sloeg aan, paar jaar later werd ze doof, daarna kreeg ze borstkanker, toen een hersentumor en gisteren hoorde ik dat de hersentumor weer terug is... Dan snap ik echt helemaal niks meer van deze wereld....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Kinderen die ongeneeslijk ziek zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenslagen; als iets niet gaat zoals ik dat graag zou willen. Ook al wordt ik hier niet altijd droevig van, in veel gevallen wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit soort vragen...

Nee grapje hoor;-) Vooral die reclames van IFAW of andere organisaties die wat aan dierenleed pogen te doen, en dat dan proberen te bereiken door de meest afschuwlijke beelden voor te schotelen. Ik klik dan snel weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar je krijgt wel Snowy!!!
En hele hoop huiswerk op een mijn bureau en een stralende zon in de tuin...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach jee! Troost je, de zon komt stellig terug, huiswerk houdt een keer op
Mensen- en dierenleed, en nog droeviger wanneer ik me ga verplaatsen en invoelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het niet willen begrijpen van elkaar, respectloze of hatelijke benadering! Om over lichamelijk geweld nog maar niet te spreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ik 7 jaar met de meest foute man getrouwd ben geweest....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou je nu juist heel vrolijk gesteld moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ben ik ook maar dat is niet de vraag.. als ik denk aan de tijd die ik daarmee verloren heb kan ik droevig gestemd raken...
Als ik het geluk verlies, dan stemt me dat droevig...

Maar dat duurt nooit lang, als het al gebeurt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzeker voelen, ruzie en als een ander verdrietig is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als mijn dierbare pijn hebben.

Maar ik word ook wel eens om een onverklaarbare reden droevig wakker. Gelukkig minder vaak dan opgewekt overigens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ergens op verheugd hebben en het dan toch niet mogen/doen..