hoe komt het dat ik een soort van onderkin heb, maar ik verder helemaal niet dik ben? en hoe kom ik hier het snelst vanaf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kin oefeningen zoek google
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had dan in ieder geval de moeie genomen om zelf even wat oefeningen te googlen en die hier als antwoord (met bronvermelding uiteraard) te posten. Dit antwoord is nu waardeloos -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een ipod -.-?
Een onderkin KAN het gevolg zijn van veroudering van de huid maar (helaas) kan het ook erfelijk bepaald zijn. In dat geval heb je mogelijk een onderkin terwijl je geen overgewicht hebt.

Hoe zit het met de rest van de familie?

Mogelijk kan ook een "ge-erfde" onderkin worden behandeld (operatief) maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
amigo