Kindveilig balkon iemand met een tip??

Wie heeft er tips voor een kindveilig balkon?? En dan bedoel ik met name het hekwerk zeg maar vanaf onder de geleuf. Het is natuurlijk logisch dat je alles weghaalt waar ze op kunnen klimmen e.d.Dat begrijp ik wel!!! Maar volgens mij is er niet een mooie oplossing voor de reling veilig maar ook nog leuk/netjes te maken

Toegevoegd na 8 minuten:
die gleuf daaronder is erg belangrijk dat het dicht is en stevig is.

Weet jij het antwoord?

/2500

zet langwerpige plantenbakken op de vloer van je balkon, voor de gleuf. hang verder plantenbakken aan de binnenkant van je reling. ziet er gezelliger uit, en veel moeilijker om overheen te klimmen.

Ik heb precies zo een balkon en heb een houten lat er voor gedaan. Vast gezet met tyrips.

bij m,n zoon z,n balkon is er een rietmat tegenaan uitgerold, en met tyraps vastgemaakt. dat werkt prima, de vorige bewoners hadden dat gedaan voor hun kinderen, maar m,n zoon laat het zitten, daar waait de wind ook nog eens een keer niet doorheen. misschien heb je er wat aan.

Zeil op maat gemaakt bij een zeilmaker. Is ook prima voor nattig weer en met ogen erin makkelijk vast te zetten aan de reling. Waarschijnlijk kun je er ook stof van een zonwering voor gebruiken, al zal dit eerder stikken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100