Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je je vrouwelijke heupen kwijtraken met oefening en aan de lijn? of zit het in je genen ?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
624

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Helaas is dat voor 90% genetisch bepaald, hoewel het heeft natuurlijk ook zijn nut, je hebt als vrouw die heupen niet voor niets. Denk alleen eens aan je uitstraling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh moolkeesje, ik zou hier bijna op reageren.........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel met uitstraling o.a. de vrouwelijke indruk die op het andere , of misschien wel hetzelfde geslacht maakt. Hoe je dat wilt interpreteren laat ik aan jou zelf over.

Andere antwoorden (5)

Dat zit voor een heel groot deel in de genen. Met sommige methoden kun je lokaal wel een beetje afvallen, maar als je een 'peerfiguur' hebt, blijven je heupen verhoudingsgewijs breed. En daar is helemaal niks mis mee!

Toegevoegd na 41 seconden:
In het verleden zijn hier al vaker vragen over gesteld, zoek die ook meer eens even op als de zoekfunctie het weer doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen genen sorry en tuurlijk als je traint gaat het iets weg maar niet veel ,maar er is toch niks mis met heupen ik heb ze ook laat maar lekker zitten als je helemaal recht bent is ook niet alles .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je een man of ben je een vrouw?

Hoe iemand gebouwd is, dat zit in je genen.
Als je dus brede heupen hebt omdat je bouw zo is,
dan doe je daar weinig aan.

Heb je brede heupen omdat er veel vet op zit,
dan kan je er dat wel - voor een deel - van af trainen.

Maar ga in ieder geval niet zomaar flink aan het lijnen!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook met de lijn bezig, maar ik vind mijn vrouwelijke heupen juist te breed. Het kan heel mooi zijn, maar ik ben met wat bredere heupen gebouwd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als dat maar past :))
Het komt door botten, die zijn breder/groter waardoor ze dus opvallend zichtbaar zijn. Dit is dus genetish bepaald en botten kun je niet wegtrainen. Veel mensen (mannen) houden van heupen, daar is dus niks mis mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding