Dat is in plaats van een voetenbankje, wat ze waarschijnlijk niet bezitten. Als je lekker lui bent zit het fijn met je benen omhoog. De tafel in de huiskamer heeft daar een goeie hoogte voor.
Amadea
9 jaar geleden
Omdat voeten op tafel leggen een "prettige" postuur is. Er is niets relaxter dan de gespreide benen, de handen achter je hoofd doen en van het leven genieten, toch? Helaas wordt dit als ongewenste gedrag beschouwd, misschien komt het doordat anderen jaloers zijn op deze levensgenieter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Ik vind het ook lekker soms, maar kan me de afkeer soms wel voorstellen als er paar zweetpoten net naast de blokjes kaas en borrelbootjes wordt geparkeerd. Maw erg hygiënisch is het niet.
Men legt zijn voeten op tafel als men eens lekker wil uitrusten. Het is erg goed voor de bloedsomloop om met je voeten omhoog te zitten. Vooral voor mensen die last hebben van vocht in de benen is dit zeer aan te bevelen.