Hoe zorg ik er voor om een wat vollere lichaam te krygen& met wat grotere borsten&billen xD,,ik ben egt dun

Ik ben een meisje van 16& ik ben erg klein voor m'n Leeftyd, m'n gewicht= 46 & lengte= 1,60

Ik ben dus erg klein voor m'n Leeftyd ,,ik wil graag groeien maar het lukt me niet xD
Weten jullie iets?
Of tips?

Xx alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Vriend van mij die is ook heel klein voor zijn leeftijd je kan naar de dokter en dan krijg je een test en Miss groei pillen. En gewoon wat voller goed eten ook vettige dingen maar dan wel flink sporten. Als je al veel sport dan kan je eten wat je wilt ;)

Veeeeel eten :) maar dan wel gezonde dingen... 1,60 is wel een beetje klein maar niet te klein hoor. En push-up bh is altijd handig

Volgens het voedingscentrum heb je een 'normaal' gewicht. Een BMI van 18. Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo! Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je ontwikkeling. Mocht je toch nog willen groeien, vraag dan eens om raad bij je huisarts.

Mocht je het echt drastisch willen aanpassen kan je altijd hormonen ( oestrogenen ) gaan slikken. Iets minder drastisch is om aan de pil te gaan, deze bevat ook oestrogenen. Oestrogenen zorgen voor de remming van de ontwikkeling van kin en neus, de groei van borsten en heupen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100