Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn die bultjes aan de binnenkant van je onderste lippen?

Wat zijn die kleine bultjes in je onder lippen die je met je tong kan voelen? :)

in je onderlippen niet er op dus! xD

Toegevoegd na 20 uur:
Dit was de reactie van [Top10]

Jij bedoelt zeker die bolletjes onder de huid van de binnenkant van je lippen / binnenkant slijmvlies. Doen ook vreselijk zeer als je per ongeluk erop bijt? Ik zou het niet weten, maar heb het idee dat de andere mensen je vraag niet helemaal begrijpen. Of zit ik fout?

dat is precies wat ik bedoel! :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jij bedoelt zeker die bolletjes onder de huid van de binnenkant van je lippen / binnenkant slijmvlies. Doen ook vreselijk zeer als je per ongeluk erop bijt? Ik zou het niet weten, maar heb het idee dat de andere mensen je vraag niet helemaal begrijpen. Of zit ik fout?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaaa die bedoel ik!! ik wist ook niet echt hoe ik het uit moest legen haha :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je misschien je vraagstelling nog even aanpassen. krijg je misschien je antwoord. Want ik weet het helaas niet. Solly!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb niet echt een antwoord hier gevonden maar door jou wist ik het wel beter uit te legen aan anderen mensen sorry voor de late vraag sluiting.

Andere antwoorden (3)

Weet even niet hoe ze heten maar volgens mij zijn dat tekens van een vitamine tekort!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoeld een aft? Dit zijn bultjes die ontstaan bij te weinig weerstand. Weet alleen niet of deze bultjes bedoeld worden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoeld Spru.

Binnenkant onderlip van de mond.

Is een teken van vitamine gebrek. Stelt niks voor. Neem wel je eetgewoonte onder de loep. Neem voldoende vitaminen tot je, eventueel aangevuld met een supplement.
Je zult zien dat het zo weer verdwijnt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding