Wat zijn die bultjes aan de binnenkant van je onderste lippen?

Wat zijn die kleine bultjes in je onder lippen die je met je tong kan voelen? :)

in je onderlippen niet er op dus! xD

Toegevoegd na 20 uur:
Dit was de reactie van [Top10]

Jij bedoelt zeker die bolletjes onder de huid van de binnenkant van je lippen / binnenkant slijmvlies. Doen ook vreselijk zeer als je per ongeluk erop bijt? Ik zou het niet weten, maar heb het idee dat de andere mensen je vraag niet helemaal begrijpen. Of zit ik fout?

dat is precies wat ik bedoel! :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jij bedoelt zeker die bolletjes onder de huid van de binnenkant van je lippen / binnenkant slijmvlies. Doen ook vreselijk zeer als je per ongeluk erop bijt? Ik zou het niet weten, maar heb het idee dat de andere mensen je vraag niet helemaal begrijpen. Of zit ik fout?

Weet even niet hoe ze heten maar volgens mij zijn dat tekens van een vitamine tekort!

Je bedoeld een aft? Dit zijn bultjes die ontstaan bij te weinig weerstand. Weet alleen niet of deze bultjes bedoeld worden?

Je bedoeld Spru. Binnenkant onderlip van de mond. Is een teken van vitamine gebrek. Stelt niks voor. Neem wel je eetgewoonte onder de loep. Neem voldoende vitaminen tot je, eventueel aangevuld met een supplement. Je zult zien dat het zo weer verdwijnt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100