grijs worden is niet aan leeftijd gebonden,de een krijgt al grijze haren terwijl die pas 30 is en de ander als die 60 is.. natuurlijk is het zo dat hoe ouder je word hoe meer grijze haren je krijgt en bij mensen met blond haar valt het minder op dan bij donker haar..ook kan je grijze haren krijgen door stress
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee de grijze haren vallen minder snel op tussen de blonde haren omdat het contrast tussen blond en grijs kleiner is dan bv tussen grijs en zwart of grijs en bruin