Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

S'avonds heb ik last van het licht, ik krijg percies lichtverkleuringen, heb dan ook het gevoel dat het licht te fel overkomt, wat zou dat zijn?

Ik vind dit bizzar!
kennen jullie iemand die dat ook heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jou beide vragen hebben met elkaar te maken.
Mensen die aan migraine lijden kunnen dikwijls slecht tegen fel licht en geluid. Dikwijls komen in een familie verscheidene migrainepatiënten voor. Onderzoek na een aanval brengt doorgaans geen fysieke oorzaak aan het licht. Bij herhaalde aanvallen is medisch advies raadzaam, al was het alleen al omdat er geneesmiddelen bestaan die preventief werken of een aanval bekorten.

Dit staat in wikipedia
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar ben ik mee geholpen!

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk heeft dat te maken, met de migraine aanvallen. Licht verkleuringen, en niet goed tegen ligt kunnen is, daar een bekend verschijnsel van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een redelijk bekend symptoom van migraine is de overgevoeligheid voor licht. Als je nog geen hoofdpijn hebt, dan zou het een voorbode kunnen zijn en aanleiding om de geschikte medicatie te nemen. Zie mijn andere reactie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een lichte deken over je hoofd doen,sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding