De nagelverharder van Herôme (zoals eerder genoemd) in combinatie met huid- haar en nagelcapsules van het Kruidvat zijn voor mij heel fijn voor iets stevigere nagels! Ik hoop dat jij er ook baat bij hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb een tijdje herome (soort nagelak) gebruikt. Werkte prima om de nagels er glimend en mooi uit te zien en ze werden iets steviger. Het kan ook aan je voeding liggen dat je nagels niet stevig zijn. Gezond eten dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De conditie van je nagels kan met je gezondheid te maken hebben, zo niet, dan helpt "hand en nail"van Vasaline heel goed om een stevige nagel te krijgen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt nagelverharder gebruiken als je dunne en slappe nagels hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf de herome nagelverharder, de hardste die er is, maar het helpt niet echt. Ze worden er wel sterker van, maar niet heel veel. Ik heb wel eens gehoord dat je sterkere nagels krijgt van vitamine B5, dit weet ik niet helemaal zeker.
Ook van knoflook krijg je sterke nagels. Neem een flesje doorzichtige nagellak, snij een halve teen knoflook klein (niet zo klein dat het aan het kwastje van je nagellak blijft hangen), en stop dit in het flesje. Niet te veel doen, uit ervaring kan ik zeggen dat je dan van de geur gaat kokhalzen, en het duurt heel lang voordat die geur dan weggaat. Niet te veel knoflook erbij dus. Het flesje moet je goed schudden en dan een week laten staan. Schud hem om de dag even een klein beetje. Na een week kun je de lak gebruiken. Je ruikt het een klein beetje, dus het handigst is het voor het douchen te doen, of spuit er heel veel deo overheen.
Ik heb de lak zelf nooit geprobeerd (te veel knoflook, de geur was echt niet te harden) maar een vriendin van me zegt dat haar nagels keihard zijn geworden!
Ook heb ik wel eens gehoord dat je je nagels elke dag even moet inwrijven met een teentje knoflook, geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door middel van voeding:

Vitamine B2 zorgt voor gezonde nagels!
Rijk aan vitaminen B2 zijn lever, ei, gist, vis, volkoren producten, melk, kiemen, bladgroenten en vlees.

Door middel van producten:

Trind nagelverharder
http://www.drogisterij.net/Verzorging-Make-up-Trind-nail-repair-naturel/P/3163195

Niet knippen, maar vijlen zodra ze langer worden.

En oja, niet bijten of pulken ;)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door van dat nagellak en hena (ik weet niet of je dat kent of hebt) suc6