Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

wat moet je boen bij benauwdheid en druk op de borst?

als ik bezig ben met inspanning of er na dan heb ik vaak last van druk op de borst en benauwdheid verder dat ik weet heb ik geen bijzonderheden met medicijnen of andere poes pas

Weet jij het antwoord?

/2500

Naar de huisarts gaan.

Ik denk dat dat komt doordat je te weinig lucht krijgt. Ik zou maar eens langs de huisarts gaan

Idd, ga naar de huisarts Klinkt als een soort van astma. Moet je ook veel hoesten van de benauwdheid. Wees duidelijk bij de huisarts met je klachten, waarschijnlijk krijg je iets van puffers om je meer longinhoud te geven en dus minder benauwd te zijn. Suc6 ermee.

zo snel mogelijk naar de huisarts gaan! dit kán wijzen op astma maar ook op iets veel ernstigers! (trekt die 'druk op de borst' ook door naar bijvoorbeeld je (linker)arm ?!)

idd net als wat al deze mensen zeggen, naar de huisarts gaan..! Maar wat je op het moment dat je zo'n benauwdheid aanval krijgt zelf kunt doen is gaan zitten met je hoofd tussen je knieën.. dit ziet er misschien beetje raar uit.. maar werkt erg goed. :D xx