een jongen en een meisje spreken samen af voor de eerste keer, wat is dan een goed gespreks onderwerp?

ik vroeg me af hoe je een gesprek kan beginnen met een jongen waar je voor de eerste keer mee afspreekt.. waarover zou je het kunnen hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het klikt dan komt het gespreksonderwerp vanzelf.

Het beste antwoord

Gewoon, lekker gezellig een beetje ouwehoeren met elkaar. Vraag hem bv wat zijn hobbies en favoriete vakanties zijn, van wat voor muziek, films, games, en sporten hij houdt, wat hij lekker vindt om te eten, over je studie/werk/bijbaan, waar je het liefste uitgaat, kortom, onderwerpen genoeg. Je zult zien, als je eenmaal op dreef bent, gaat het vlot genoeg. En als dat niet gebeurt, tja, dan is er waarschijnlijk toch geen klik en zijn jullie elkaars type niet. Jammer, maar niet getreurd. Er is geen hand vol, maar een land vol leuke jongens. Veel plezier op je 1e date.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

hobby,
uh school misschien?
emmm ...
over jezelf .
iets wat je hebt meegemaakt ofzo

verzin zeluf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luchtige dingen ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt per jongen, hou het bij iets wat hem interesserrt maar jouw dus ook and go with the flow
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hobby's, eerst naar die van hem vragen, en dan (als ie slim is) vraagt ie naar jouw hobby's. En dan loopt het daarna vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sport? Niet over make-up en kleding in ieder geval...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf zijn, ontspannen, genieten en op je af laten komen, gaat allemaal vanzelf!
Je voorbereiden waar je het over gaat hebben is niet spontaan, en volgens mij is spontaniteit meestal wel een voorkeur voor de meeste mensen!
Veel plezier :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om het gesprek te openen zeg je iets over het weer en je reis naar de afgesproken plek. Dan vertel je wat over jezelf en je school en vraagt hem naar zijn leven en school. De rest gaat vanzelf.
13 jaar geleden
Ik zou beginnen met te vragen voor welke dingen hij interesse heeft en dan kijken of er wellicht overeenkomsten met die van jou bestaan.

Je kunt hem ook vragen of jij zijn eerste date bent..maar het kan dat hij dat niet echt leuk vindt..als jij zijn allereerste zou zijn.

Je kunt hem ook vragen hoe het hem op school vergaat, of hij goed is in bepaalde vakken en..of jullie mogelijk samen de zwakkere vakken van jullie beiden zouden kunnen doen.

Ook kun je hem vragen welke waarde hij aan Valentijn heeft..want wellicht kun je hem een lief gedichtje toesturen, hè..

Tenslotte kun je het onderwerp 'liefde' bij de kop nemen..want om de liefde gaat toch het uiteindelijk..bij zo'n eerste afspraakje..

Groet,

Ton