Dat kan heel goed. Ik voel mij vaak slecht zonder dat ik weet wat mij nu precies dwars zit. Dus niet zonder reden, maar zonder dat je de reden weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Misschien denk je er geen reden voor te hebben, maar voel je je onbewust (lichamelijk) wat minder in orde..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien voel je je niet slecht maar eenzaam, en dan denk je dat je je slecht voelt.. Misschien verveel je je. Het kan van alles zijn. Soms zit men gewoon niet goed in z'n vel..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk! Je kunt je ook gelukkig voelen zonder dat je eigenlijk weet waarom.
14 jaar geleden
kan wel hoor ik won eens 2000€ in een loterij ,maar ik voelde me leeg en nutteloos

onverklaarbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een nieuwe laptop gekocht hij is noch in tact
Ja hoor, dat kan best.
Maar je kan er je dan ook weer snel overheen zetten als je dat echt wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste Meis26,

Dat gebeurt inderdaad en is mij vaak overkomen. Het vreemde is dat er toch een reden ervoor is.

Maar, ...alleen zijn wij ons niet ervan bewust. Het ligt dormant in onze onbewuste. Vaak is het zo dat je gevoelens jou een seintje geven dat je je niet goed voelt met bv een beslissing, de gang van zaken, een situatie, iemand, enz.

Ik raad je aan om aandachtig naar je gevoelens te luisteren. Je zal ons hierna zeker laten weten dat je de reden weet. Omdat je het ook wist!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dit kan zeker. Dit kan verschillende en/of meerdere oorzaken hebben.

Waarschijnlijk ben je dan depressief. Wanneer je een depressie hebt voel je je niet goed. Je ervaart de wereld anders. Kleuren, geuren en warmte doen je niks. Het lijkt net of alles zwart wit is en niets een betekenis heeft.
Er kan recent iets gebeurd zijn dat hiermee te maken heeft. Maar het kan ook in het verleden liggen.
Is dit niet het geval, dan kom je een bepaalde stof te kort. Een stof die je hersennen produceren. Hiervoor slikt met antidepresiva. Dit hoef je natuurlijk niet gelijk te slikken.
Sporten, gezond eten en recreatie doet ook weleens wonderen.
Bespreek dit eens met je huisarts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar de reden is niet altijd duidelijk.
Je slecht voelen is ook een oordeel.
Met je geestkracht kan je jezelf ook weer goed laten voelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, heel goed zelfs, want je hoeft nooit een reden te hebben om je slecht te voelen... Meestal voel je je al slecht en dan ga jij zitten piekeren waardoor het kwam... En als je het weet is het slechte gevoel pas klaar en dan ga je sleutelen tot het weer goed is, terwijl als je niets deed de pijn veel sneller over was... Het kwam vanzelf en ging vanzelf...

Maar het verandert steeds... We leven namelijk en dan is één eigenschap er altijd: Alleen verandering verandert niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, en als je doorspit vind je meestal wel een reden, maar dat hoeft ook nog niet de juiste te zijn!