Omdat er ook wat in jouzelf sterft, daarom... Hoe pijnlijk kan het zijn om zelf te sterven EN het te voelen...

Toegevoegd op 16-06-2009 12:52:54
Dat wat sterft is weg en komt niet meer terug, dat doet pijn... het onomkeerbare... het definitieve...

Je wordt gedrukt op het feit dat jij net zo vergankelijk bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Machteloosheid.
Je wilt iets doen of zou willen dat je nog iets had gedaan of kunnen doen, het ongedaan maken, en het besef dat die mogelijkheid je volslagen ontbreekt, maakt je buitengewoon machteloos. Hoe dichter iemand je na staat, hoe groter dat gevoel van machteloosheid, van wanhoop bijna.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je daar geen controle over hebt.. je ziet je eigen einde ook voor ogen en het is onomkeerbaar...