Zijn brede heupen aantrekkelijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zeker weten!

Ja natuurlijk! Als je botjes houdt, koop je wel drumsticks toch?!

dat is per persoon verschillend niet iedereen hou van hetzelfde vind het zelf wel mooi met een slankere taille dan he een peer model zeg maar

licht eraan

Is een teken van vruchtbaarheid.

Ja !!!!!!!!! Wij mannen (bijna alle mannen) houden van vrouwlijke rondingen.

Waarom zouden brede heupen onaantrekkelijk zijn? Veel hangt er echter vanaf wat een meisje..vrouw..er zelf van vindt.. Vooral jongeren zijn wat onzeker als het om hun hun lichaam, haar en gezicht gaat. Maar doorgaans is die onzekerheid geheel ten onrechte omdat ze er best leuk uitzien. Al of niet met wat bredere heupen. Ik zeg derhalve volmondig: Brede heupen zijn best aantrekkelijk. Groet, Ton

Zoveel mensen, zoveel wensen. Dus het is heel persoonlijk, maar er zijn plaatsen waar het als zeer aantrekkelijk wordt gezien...zoals op Hawaii en Suriname.

Niet onvoorwaardelijk. In Zuid Amerika en Afrika zijn brede heupen zeer gewild. In Azie ligt het accent meer op de verhoudingen. Ik ben 'n groot liefhebber van vrouwelijk schoon , maar bij mij ligt het accent op de verhoudingen ten opzichte van de rest van het lichaam. Het vrouwenlichaam moet zich onderscheiden van het mannenlijf. Maar smaak heeft ook sterk te maken met gewenning. Dit geldt ook voor voedsel .

Ik vind van wel en ik ben een vrouw. Goede voorbeeld is Beyonce. Ik heb zelf geen heupen en dat vind ik zo jammer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100