Zijn brede heupen aantrekkelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschilt per persoon, het is iniedergeval geen afknapper wanneer je ze niet hebt, mooie billen zijn belangrijker :)

Antwoorden (10)

Zeker weten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk! Als je botjes houdt, koop je wel drumsticks toch?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is per persoon verschillend niet iedereen hou van hetzelfde vind het zelf wel mooi met een slankere taille dan he een peer model zeg maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
licht eraan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Licht waaraan? :)
Is een teken van vruchtbaarheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja !!!!!!!!! Wij mannen (bijna alle mannen) houden van vrouwlijke rondingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zouden brede heupen onaantrekkelijk zijn?

Veel hangt er echter vanaf wat een meisje..vrouw..er zelf van vindt..

Vooral jongeren zijn wat onzeker als het om hun hun lichaam, haar en gezicht gaat.

Maar doorgaans is die onzekerheid geheel ten onrechte omdat ze er best leuk uitzien. Al of niet met wat bredere heupen.

Ik zeg derhalve volmondig: Brede heupen zijn best aantrekkelijk.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoveel mensen, zoveel wensen. Dus het is heel persoonlijk, maar er zijn plaatsen waar het als zeer aantrekkelijk wordt gezien...zoals op Hawaii en Suriname.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet onvoorwaardelijk. In Zuid Amerika en Afrika zijn brede heupen zeer gewild. In Azie ligt het accent meer op de verhoudingen. Ik ben 'n groot liefhebber van vrouwelijk schoon , maar bij mij ligt het accent op de verhoudingen ten opzichte van de rest van het lichaam. Het vrouwenlichaam moet zich onderscheiden van het mannenlijf. Maar smaak heeft ook sterk te maken met gewenning. Dit geldt ook voor voedsel .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind van wel en ik ben een vrouw. Goede voorbeeld is Beyonce. Ik heb zelf geen heupen en dat vind ik zo jammer.