Nee! Dat lijkt me toch niet! Zo'n miniding ruik je heus niet, of je moet er met je neus een halve millimeter vanaf zitten, en zelfs dan betwijfel ik of zo'n ding wel geur heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het heeft geen geur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, je kan namelijk en mee-eter op je eigen lichaam ook niet ruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet je wel heel intiem worden... Maar het stinkt niet zo in zulke kleine volumes als dat daar is...

Nee hoor ruik je niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dan moet je wel zo'n goed reukorgaan hebben. Maar dan ruik je ook alles.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan het niet... net nog geprobeerd, maar ik kon hem met mijn neus niet opsporen... met de ogen was het geen probleem... (nou ja met de leesbril erbij was het geen probleem)...

maar dat Deva het niet kan, wil niet zeggen dat het niet kan...