Hoe krijg ik vetopslag op en rond mijn buik het effectiefst en snelst weg getraind?

Hoe krijg ik vetopslag op en rond mijn buik het effectiefst en snelst weg getraind?

Ik fitness 3x per week (di do zo)

Ik begin altijd met 20 minuten op de crosstrainer op een hoog tempo met hoge hartslag. Daarna ga ik nog even 10 minuutjes op de loopband waar ik rennen (11km/h) en lopen (6km/h) met elkaar afwissel.
Daarna ben ik meestal nog 40 min. bezig met krachttraining van schouders, borstspieren, biceps/triceps en benen.

Doordeweek eet ik bijna niks vets, gewoon boterhammetjes op school en normaal avondeten.

Toch kom ik alleen maar aan, wat doe ik fout? Of wat moet ik beter doen om toch af te vallen?

Mijn leeftijd is 21 en ben 1,98m.

Toegevoegd na 35 minuten:
Die kilo's wat ik aankom zit zeker bij mn buik want ik kan het zelf zien.

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor buikvet moet je buikspieroefeningen doen. Je gaat al 3 x per week fitnessen, vraag daar of iemand je kan voordoen wat de beste oefeningen zijn.

Begin de dag altijd met een ontbijtje! Drink voldoende water. En verder doe je het erg goed. Verder kan ik het antwoord van keesvi belonen met een + Het kan zelfs gebeuren dat je zwaarder wordt door het sporten, spieren zijn namelijk ook zwaar. Ikzelf train 2 keer per week op de sportschool, en mijn horeca spoiler begint langzaam te krimpen, maar een wasbordje zal het nooit worden, eerder een sixpack halve liters! Als je doorzet op deze manier, is er wel een kans dat je buikje verdwijnt, zo niet dan zul je je lichaam moeten accepteren zoals het is!

De buik is een deel dat door fitness niet makkelijk vermagert dus niet of nauwelijks weg te trainen is. De kunst is juist te kijken waardoor het buikvet eraan komt. Kijk naar de oorzaak. Drink je vaak bier? Vind je het lekker om tussendoor regelmatig te snoepen? Chips achtige zaken en bier (alcohol) zijn vaak grote boosdoeners heb ik zelf gemerkt. Eetdiscipline is belangrijk en fitness ondersteund. Succes met het vinden van de oplossing en kijk of je jezelf herkent in de vragen die ik stelde.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100