Voor wie zou jij een kaarsje branden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik zou dat met liefde voor jou doen addy, mocht je daar prijs op stellen.

Mijn moeder. Ze is er niet meer, maar als een soort eerbetoon.

Voor mijn beide ouders, en voor iedereen die het moeilijk heeft, en een lichtje van warmte en liefde kan gebruiken Toegevoegd op 14-06-2009 16:51:13 Ik onsteek dit kaarsje en doe een wens dat hij voor iedere mens in moeilijke tijden een beetje licht zal verspreiden een beetje licht en warmte voor iedereen dan voel je je wat minder alleen een beetje warmte doet je zo goed het geeft je wat kracht, en nieuwe moed.

Voor alle arme mensen in de wereld.

Voor iedereen die op het donker pad geraakt is. En voor mijn eindexamenleerlingen die donderdag de uitslag krijgen.

Voor Jos Brink, Hij heeft veel voor mij betekent en ik mis hem echt.

net als senor voor alle arme mensen in Afrika e.n.z zij hebben het hard nodig.

mijn vader..(overleden)

Voor niemand, want ik ben niet bekend met die gewoonte.

Voor iedereen die wel wat warmte in hun leven kunnen gerbruiken.

Voor niemand, want ik geloof er niet in dat dat zou helpen. Als er iemand is waar ik iets goeds voor wens, dan doe ik dat in gedachten, of gewoon hardop, maar niet door een kaarsje te branden.

Met kerst, voor mijn geliefde..

Mag het ook gewoon voor mezelf zijn? Ik vind de geur en het licht van een kaarsje prettig.

Aan mijn vader, in de hoop dat hij toch nog een keer het licht zou zien...

Voor degenen die mij dierbaar zijn.

Voor de paus, in de hoop dat hij toch een keer het licht zal zien.

Ik zou het opdragen aan het bestaan, zo absurd, zo imposant, zo overweldigend...

Een kaars voor iemand branden kan altijd zonder bij bedoelingen... Maar ook voor jezelf uiteraard. Of zelfs tegen iemand... Maar om antwoord te geven op je vraag: Ik zou een grote zwarte kaars pakken. Daar de naam van mijn stiefmoeder in krassen een spell uitspreken en genieten van haar lijden tijdens het branden van de kaars... Ik moet er alleen nog even een geschikt moment voor kiezen in december van dit jaar....

Voor mijn zoon...

voor een naaste die ernstig ziek is

Voor alle kinderen van de wereld. Zij moeten straks onze (huidige generatie) erfenis zien te overleven.

Voor mijn ouders, al kan dat evengoed een gedachte , een mijmering of een weesgegroet zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100